dimarts, 23 d’octubre del 2007

ENS PRESENTAM

Ja fa uns dies que tenim el nostre bloc, però encara no ens havíem presentat. A la classe som:

Xavi: Jo tenc 7 anys El que mes m'agrada de l'escola es mates.

Josep: Jo tenc 7 anys. El que més m'agrada de l'escola és anar d'escursio.

Sergi: Jo tenc set anys. El que més m'agrada de l'escola és educasio fisica.

Albert: Jo tenc 7 anys i m'egrada molt fer escursions amb la meva clase.

Glòria: Jo tenc 7 anys. El que mès m'agrada de l'escola és travellar.

Nuria. Jo tenc 6 anys. El que me m agrada de l'escola és pintar.

Sam: Jo tenc 7 anys. El que mes m'agrada de l'escola és anar en el pati.

Alba M: Jo tenc 7 anys. El que més m'agrada de l'escola és traballar.

Paula jo tenc 7anys. El que més m'agrada de l'escola és na d'excursio.

Nadia: Jo tenc 7 anys. El que més m'agrada de l'escola és mates.

Blanca: Jo tenc 7 anys.El que més m'agrada de l'escola és fe matamatiques.

Sandra Jo tenc 7 anys El que mes m agrada de lescola es travellar.

Júlia: Jo tenc 7 anys. El que més m´agrada de l´escola és la plastica i l'educació fisica.

Marina: Jo tenc 7 anys. El que més m´agrada de l´escola és la plastica i l'educació fisica.

Clara: Jo tenc 6 anys. El que més m'agrada de l'escola és educasio fisica i plastica i pati i cuan feim medi.

Joan S.: Jo tenc 7 anys i el que més m'es m'egrade de lescole es edocasio fisica, plastica, medi, anglas, religio i pati.

Marc T.C.: Jo tenc 7 anys. El més m'agrada as aducesio fisica i plastica i sora de pati i anglas.

Alba B. : Jo tenc 7 anys. El que més m'agrada de l' escola és la plastica i educacio fisica.

Biel: Jo tenc 8 anys. El que més m'agrada de l'escola és educasio fisica i plastica .

Marc: Jo tenc 7 anys. El que més m'agrada de L'escola és plastica i urdenadors .

Joan C.: Jo tenc 7 anys. El que més m'agrada de l'escola es plastica, aducofisica i pati.

Mar: Jo tenc 7 anys. El que més m'agrada és educasio fisica i plastica, medi, pati , anglas, musica, astudi i matamaticas.

Roser: Jo tenc 7 anys El qu'e me's m' agrada de l' escola es educasio fisica i plastica .

Tere: Jo tenc 7 anys. El que mes m'agrada de l'escola es plastica i la duccio fisica.

Marcos: Jo tenc 7 anys. El que més m'agrada de l'escola és educació física.

Ruben: Jo tenc 8 anys. El que més m'agrada de l'escola és educació física.

3 comentaris:

  1. Uuuuuii, estic molt content que vos agradi tant sa educació física.

    ResponElimina
  2. MOLT BÉ!!!
    AVAM SI HI POSAU UNA FOTO BEN XULA DE TOTS.

    ResponElimina
  3. Som una filleta de sise de la vostra escola i vos dic que a la meva classe a tots tambe ens agrada molt molt molt l'educació física

    ResponElimina